Mansuhkan I.S.A...!!!

Mansuhkan I.S.A...!!!

Friday, January 29, 2010

Ahli Parlimen Bayan Baru Dah Jadi Pembangkang Kerajaan Negeri...???

Awat si Ahli Parlimen ni tak puas ati kat mana hah? Tak dapat jawatan apa? Dia mau jawatan apa? Letak Jawatan Presiden FAP laaa... PKR maupun PR, perlu ambek tindakan Disiplin kat Ahli Parlimen macam ni... Piagam PR kan dah kata balik atau rujuk pada pimpinan Parti masing2 dulu baru buat statement... Ameno-Beer End Gelak la dah tau sama2 kita dok lawan tembakkk... Apa daaaa...

dari Malaysiakini :-


Dakwaan KM Pulau Pinang diktator, PKR kesal

Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Mansor Othman berkata Parti Keadilan Rakyat (PKR) kesal dengan kenyataan Anggota Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim yang mengkritik Ketua Menteri Lim Guan Eng sebagai diktator.

NONE"Kami sedih dan kesal bahawa kenyataan seumpama itu datang dari Zahrain kerana ia bukan cara yang betul untuk menegur pemimpin sendiri dalam Pakatan Rakyat, lebih-lebih lagi Lim merupakan pemimpin senior," kata Mansor yang menggantikan Zahrain sebagai Pengerusi PKR Pulau Pinang tahun lalu.

Beliau mengulas kenyataan Zahrain hari ini yang menyifatkan Lim yang juga Setiausaha Agung DAP sebagai seorang diktator, cauvanis dan berfikiran komunis.

Lim pula enggan mengulas perkara tersebut.

"Oleh kerana saya adalah pihak yang terlibat, saya enggan mengulasnya hari ini sebaliknya saya benarkan Mansor membuat respons," katanya.

NONEKetua Pemuda PAS Pulau Pinang, Mohd Yusni Mat Piah berkata kenyataan itu merupakan pandangan peribadi Zahrain.

"Kita tidak melihatnya sebagai satu masalah dalam Pakatan Rakyat kerana dia (Zahrain) hanya melahirkan apa yang dia fikir," katanya.

Zahrain dipetik sebagai berkata bahawa Pakatan tidak akan berkrompomi dengan pemimpin dari Melaka itu kerana Lim telah gagal memenuhi janji pilihan rayanya.

Beliau berkata Lim tidak suka dikritik dan melabel mereka yang mengkritiknya sebagai ejen Barisan Nasional.

Ini bukan pertama kali Zahrain mengkritik Lim. Pada April tahun lalu, Zahrain turut menyalahkan Lim berhubung pelantikan Timbalan Ketua Menteri 1 dan peletakan jawatan Mohammad Fairus Khairuddin sebagai Anggota Dewan Undangan Negeri Penanti.


--
http://usopsontoroyo.blogspot.com/

Terima Kasih & Thank You.


2 comments:

ariosAmigos18 said...

letak jawatan Presiden FAP duluu...jangan dok keriau lebih-lebih..macam la kawasan hang kerap jengok dan turun sangat... orang-orang hang pun dah tolak laaa datok...

anti Ameno said...

alo zahren..

hang nak lompat keluaq dari PKR lompat lahh.. Tak payah dok bising2, melalak2 laa...

serupa la jugak kawan hang di Nibong Tebai tu..Tee Beng, dok melalak mcm anjing pasaipa???

hangpa nak melingkop p BEBAS cepat laaa...selagi dok ada mcm hangpa ni jadi LIABLITI dlam PR nii...semak jaa