Mansuhkan I.S.A...!!!

Mansuhkan I.S.A...!!!

Saturday, June 6, 2009

Ramalan Nujum Pak Belukang


Ahli Nujum Pak Belukang telah meramalkan peratusan yang diperolehi oleh ketiga-tiga calon Timbalan Presiden PAS. Keputusan yang memberancangkan semua pihak dalam Pakatan Rakyat dimana peratusan perolehan undi oleh setiap calon diramalkan seperti berikut;

1) Uztaz Nazharuddin Mat Isa memperoli 38% undi
2) Mohamad Sabu memperolehi 25% undi
3) Husam Musa memperolehi 47% undi

Usop percaya kumpulan Pro Erdogan akan jauh kehadapan tetapi ianya bukan tanda-tanda kejatuhan Pas. Berbagai gelaran digunakan untuk melingkupkan PAS. Yang pasti ramai menggolongkan mereka kepada dua puak... pro UMNO vs pro Pakatan. Muktamar Pas kali ini akan menjadi ‘turning point’ sama ada Pas akan naik atau jauh sekali lagi dalam pilihan raya akan datang. Jika mereka memilih untuk bersekongkol ngan UMNO sekali lagi .......jalan ke PutraJaya pada pilihan raya ke 13 nanti hanya angan-angan Mat Jenin...memang kangkung...kangkung sekangkungnya.

1 comment:

Hijat Panjang... said...

TERKINI dari MKini - Rasmi Nasharuddin Mat Isa berjaya mengekalkan jawatan timbalan presiden PAS - menewaskan dua pencabarnya, Datuk Husam Musa dan Mohamad Sabu.

Pengumuman kemenangan beliau mendapat tepukan gemuruh para perwakilan, walaupun sebelum ini - sehingga saat-saat akhir - Husam dikatakan menang jawatan tersebut.

Nasharuddin mendapat 480 undi, Husam (281) dan Mohamad Sabu mendapat 261 undi.