Mansuhkan I.S.A...!!!

Mansuhkan I.S.A...!!!

Wednesday, March 24, 2010

Zahrain..Letak Jawatan Presiden FAP Segera..!!!

RK.
Pasukan (mf-dimos)
P
M
S
K
J
B
PG
Mata
1.
Selangor
10
7
2
1
23
7
6
23
2.
Terengganu
9
6
2
1
18
4
14
20
3.
Johor FC
9
6
1
2
15
7
8
19
4.
Negeri Sembilan
9
5
2
2
13
9
4
17
5.
Kelantan
9
4
4
1
11
3
8
16
6.
Kedah
9
4
1
4
11
9
2
13
7.
Pahang
9
4
1
4
11
15
-4
13
8.
Perlis
9
3
2
4
7
8
-1
11
9.
Kuala Lumpur
9
3
4
2
8
9
-1
10
10.
Perak
9
2
3
4
9
11
-2
9
11.
T-Team
9
2
3
4
8
11
-3
9
12.
KL Plus FC
9
1
2
6
5
9
-4
5
13.
Pulau Pinang
10
1
2
7
6
24
-18
5
14.
Johor
9
1
1
7
3
22
-19
4


Dah isytihar diri sebagai MP Bebas...maka apa nak tunggu lagi...letak je le Presiden FAP...kata LGE tu komunis...boleh ke kerjasama dengan LGE...? nak minta peruntukan mesti kena jumpa jugak LGE...kan ! tak malu ke...?


letak la jawatan Presiden FAP...itu lebih baik...lagi pun dah kaya raya dah la ni...jangan-jangan nak pening kepala memikirkan bola sepak dah !!!!


jangan disebabkan orang penang menyampah nak tengok muka...kosong pulak stadium nanti...


blah je la...jangan buang masa...demi bola sepak penang...lain kalau dah banyak sangat duit..sampai tak payah mintak Kerajaan Negeri support...


lu pikir-pikirkan lah.... dari blog perakkume


Dulu masa dok dalam Pakatan Rakyat boleh la hang nak lobi jawatan Presiden dan bila dah dapat kata la nak majukan sukan bolasepak Penang...nih, piii rahhhh...apajadah yang hang dah buat? prestasi pemain pun dok 'down' gila-gila..bukan lagi bersemangat...takdak semangat ke'Harimau Kumbang'an sunggohhh... Letak la jawatan Presiden FAP tu... Kira dok kena 'belasah' saja skuad Penang ni/ dari blog hijatpanjang


zmp:Macam mana nak maju, kalau pihak pengurusan dah teruk, gaji pun pemain tak dapat.. Zahrain perlu letak jawatan Presiden FAP. Dah terbukti hang tak boleh nak menaikkan mutu pemain pasukan Pulau Pinang.. Lihat saja kedudukan Pasukan pulau Pinang yang berada di tanggan kedua tercorot. Apa tindakan yang hang buat. tau nak cari Projek saja.. tanggungjawap sebagai Presiden FAP hang abaikan....... ZAHRAIN SILA LETAK JAWATAN PRESIDEN FAP........!!!

- zulmamakpng


* kata-kata aku ~ zahrain yang muka tembok & muka tak malu...kami yang brtungkus-lumus MENANGkan hang dalam PRU-12 yg lalu, berasa amat menyesal kerana telah meMENANGkan hang di Parlimen Bayan Baru...Kami rasa penat lelah serta kederat kami dihina sehina-hinanya... my last word, don't being bull-shit and please IMMEDIETLY RESIGN AS Presiden of FAP NOW...!!! Zahrain LETAK JAWATAN PRESIDEN FAP SEGERA...!!!

--
http://usopsontoroyo.blogspot.com/

Terima Kasih & Thank You.